DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Testar mobilblogga.

Kategori:

Nu testar jag för första gången att skriva ett inlägg, på mobilen, på internet! Vi sitter i bilen nu på väg mot öland. Jag är fortfarande sjuk, har varit det i två-tre dagar nu. Snorig och skit, hostar och har mig. Blir att åka inom apoteket eller en mack i växjö för nässpray, postafen, och alvedon. Pöss er Donken.

Kommentarer

  • Adara - teckningar, foton, drömmar säger:

    Okej vad härligt! :D Antar att du hade det riktigt bra i London? :) Skulle också vilja resa igen, var grymt länge sen, haha.



    ha det gött!

    2010-08-02 | 18:47:55
    Bloggadress: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: