DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

VECKANS blåååggare.

Kategori:


Vill du bli veckans blogg hos mig?
En chans att gästblogga om nåt viktigt, och massa länkningar står på spel..

För att detta ska funka, vill jag att ni för det första nominerar er själva eller nån annan, och ger mig en jävligt bra motivering till varför du eller den du nominerar ska bli just veckans blogg, hos mig.

Första gången jag testar detta, så det får bära eller brista.
Haft besöksrekord nu, så det är därför jag tänkte att det kanske är lönsamt..

Jag väljer sen ut de 5 eller 3 bästa motiveringarna.

Bring it!
Imponera på mig.

DONKEN

Kommentarer

  • Plutten säger:

    Donkisch! Jag tycker det känns som att jag redan känner dej på ett eller annat sätt. Det känns som att du borde hänga här med mej o pimpla kaffe o prata om i-landsproblem. Nu funkar inte det, så vi får kramas i cyberdjungeln! Och yes, eftersom att jag är den jag är och du är den du är och vi inte är som alla andra så tänker jag nominera mej själv till veckans blogg. Hoppas att man har liiite tur åtminstone:) Jag tror att jag skulle kunna ha en del interesting things att skriva om under lite gästbloggning;)

    2010-04-16 | 00:08:50
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • Bella säger:

    Haha jag vill vara med :D

    Men ja har fan ingen jävligt bra förklaring :D

    Kul grej bara ^^

    2010-04-16 | 09:34:40
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Bella säger:

    Haha va bra :D

    2010-04-16 | 15:46:02
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: