DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tyst... Allting blev helt.. tyst bara.

Kategori:



Nu är allt helt tyst.
Vincent somnade ju, och jag hör bara grannarnas jävla TV.

Skönt på ett sätt, men skrämmande på ett annat.
Jag väntar bara på att Lasse ska komma hem nu så det blir liv i luckan här.

Jag ska... nog micra lite käk nu dåva. :)

Var med i fokus på bdb för en stund sen, fick en kommentar av nån bruding som skrev "jaha".
Eh?

Hade denna bilden då.
Visste ju inte att den dagens text var den som folk klickade sig till, men nu vet jag iallafall hur fokus fungerar.

Eyyy nu ska jag sätta i mina linser först innan jag gör nåt annat. Wohoo! Det är ju fredag!!


over..



Donk.

Kommentarer

  • sanna säger:

    du ser ut som en doll där! :D:D:D:D sjuuuuuuuuuuuuuuktjäkla fin! :D

    2009-10-05 | 00:16:38
    Bloggadress: http://http:/sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här: