DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

TW-träff med Jonna A som gäst till mig :)

Kategori:

Idag har jag stigit upp jättetidigt, för jag kunde inte sova mer, för det är kallt som fan i sovrummet om natten.
Steg upp vid halv nio ungefär. (jättetidigt i miiina mått mätt)

Åt frukost, gjorde en fralla med ost och gurka, och en skål med filmjölk, och en kopp kahvi.

(yey 10 matpoäng till mig)

Sen lattjade jag väl mest bara runt, tills jag började packa Vince's väska och allt det.
Sminkade mig lite, vek ihop tvätten, gjorde fikat till träffen, packade ner det, och åt mat.
Spaghetti och skinksås.
(Yeyy 10 p till)
I den skinksåsen hade Lasse tryckt ner ca 3 st vitlöksklyftor... Frisk ska jag bli.
Så tog ett tuggummi med innan jag åkte..

Jag packade ner och ihop mig och Vince i bilen, sen bar vi iväg mot Bolmarö.
Där tjötade jag typ 1 min med mamma, sen gick jag upp på dass.
Kikade lite i alla rummen med, hon gör en hel del ibland, och jag är ju inte där så ofta längre. Det blir ju så när man inte har adressen där längre..^^

Det lät massa ljud från ett av rummen som Martin har.. (han har ju två nu, han har "mitt" med. Rosavita tapeter, dullit.) Där knackade jag lite o sa hej.
Han visade klassfotot, där var ju både Cleo och Stefan med. :)
Massamassa kusiner i samma klass. Sköjj :P
Cleo  såg evul ut på den bilden.
Sen visade Martin alla sina bilar, han har ju 3 stycken nu. Läski.
Illa var inte där, hon hade tydligen vart där o sen åkt. Synd dä. :(

Sen drack jag kahvi där, och sen åkte jag mot Ljungby.
Mamma tog Vince i vagn och gick en runda. 
(det skulle vara roligt där, typ som Vince Vaughn)

I Ljungby körde jag i konstig halv rondell vid McD.. :S Läski.
Visste knappt var jag skulle, jag körde ju där varje dag förr, så det är läskigt när de ändrar i mina vanor. Ischa. Men det blir nog bra med en rondell där....^^

ny blå tavla

Hittade till Jonnas place med, och sen körde vi till Myreborondellen.
Där öppnade jag presenten (pasenten) som Jonna pratat om ett tag att jag skulle få. Det var världens mest underbara tavla med små bilder på Vincent i varje ruta, det var 4 bilder, i en stor avlång ram.
Så jävla fint var det..

Som jag skrev på bdb, jag började nästan gråta. Blev helt rörd, och paff. Och framför allt väldigt väldigt glad.
Den ska upp i hans rum, first thing in da mornin!

Vi MMS'ade den till Lasse med, och han tyckte den var by far en av de bästa presenterna! URGULLIGT!!
Fick en mössa med som hon har stickat. Väldans fin, och stor och mysig. Man kan dra i flätorna, så ser man svensk ut. :) TACK.

Hittade inte min mobil heller så vi ringde Martin som skulle kolla om jag tappat den hemma, men då hittade Jonna den på på passargerarsidans golv. Typ vid sidan, där dörren är.

Vi tog med oss en kollega i TW till mig, sen körde jag till Växjö.

Först och främst fick vi gå upp på scenen direkt, vi två personer som hade gäster med oss+ gästerna då. Då fick vi välja ur en påse, en sak. Vi tog varsin pusselbollnyckelring :D
Fanns annat med, men de har jag redan många av. :P

Sen mot slutet av träffen så fick vi gå upp igen, och då fick vi varsitt mini-rivjärn! ;) En såndär pyttesak, som man kan riva nötter eller vitlök med. :P
(jag luktade vitlök ju så jag stängde munnen, blev rädd att distributören kände det. Haha)

Sen gick vi på dass igen då, och vi gick ut samtidigt från toa, så då skrattade båda två. Sen exakt samtidigt så sa vi: tajming! och det tyckte jag nästan blev för läskigt. Hahhaa :P

Jo jag har haft en bra kväll, dock fick jag ju hämta Vince hos mamma, dvs, köra i mörker. Sen började det regna på väg hem till Värnamo.. :( Och vindrutetorkarna är kassa. Ser ingenting. BYTA dem, prio 1!!

Nu sover vince och lasse. Lasse sur, för han vara hungrig.
Vi har ingen mat, säger han.
Vi har mat... men han vill ha stor köttbit. Han är mycket hungrig. Nu sover han istället, så jag vet inte.... jag hade ätit kakor och glass eller iallafall NÅT om jag var han.
Han är väl mer trött än hungrig då, I suppose.


KAHVI= KAFFE på finska.



out! :D

tavla, ny   

play-stop.

punkarstajl

DonkeN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: