DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ska ner och jobba lite, sen Jobba lite med Annat.

Kategori:

Mina rubriker blir stor bokstav lite där jag tycker att det passar, sådetså.
Jaha nu kom det en tiggare till vår dörr, han skulle sälja tavlor till mig. Men jag målar ju själv så jag vill inte köpa nå tavlor..
Det var såna där kopierade saker på gulliga kattungar och sånt. Men han gav mig en lapp, jag antar att han inte kunde så mycket svenska...
Det stod att hans dotter är hjärtsjuk och att de behöver pengar till en operation.
Jag gav han iaf en tjuga men köpte inget.

Jag är alldeles för godtrogen... Varför sover Lasse allti när de kommer folk på dörren? :o
Tänk nu om hhan skvallrar att han fått pengar av oss och var vi bor, så kommer det tiggare hit flera gånger om dagen. USCH jag tycker sånt här är läskigt.
Och hjärtoperationer på små 5 månadersbarn... Får man inte det gratis av kommunen...?
Äh jag är för dum för o bara säga nej.
Och för feg.

Nej nästa gång ska jag kolla i kikhålet när det kommer nån.. :/
Jag gör ju aldrig det för jag tycker inte det behövs oftast.
Men Jehovas o sånt det kan jag allt leva UTAN..!!

Bara tigger penge vafaaan är det för sätt.

Jaja, jag ska iallafall snart ut på Värnamo torg och ställa frågor till folk, så på ett sätt är jag väl inte jättemycket bättre själv, men jag knackar iallafall inte dörr..^^
Nu är klockan fyra med så nu slutar alla sitt jobb. Så folk är lagom glada, en måndagseftermiddag... :(

Skriver mer sen, lasse ska kolla en grej.

ciao donken

Kommentarer

  • jonna säger:

    hahah han ha vari hos mig med.. dom åker runt ÖVERALLT och tigger pengar och säljer sina "tavlor" men han fick då inge uta mig :P

    2009-10-12 | 22:41:08
  • Teres säger:

    Tjo igen!



    Är här inne & läser mellan varven. Va in på Gro.people å såg att du skrivit att du skrivit till min mail.

    Den är lite out of order så jag kommer inte in i inkorgen. Nått skit med våran uppkoppling å så tror jag.

    Nåja då vet du ju iaf att jag inte bara är högfärdig å inte vill svara. Om det var nått som skulle svaras på ;) Kram!

    2009-10-13 | 14:52:12

Kommentera inlägget här: