DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Sjuk

Kategori:

Hej å Hå.

Idag och igår och i förrgår har jag varit sjuk.
Om det är svinflunsan går jag under-det får inte hända nåt dåligt med min son.
Han är också sjuk, han är snorig och hostar.

Nu har jag alltså skaffat en blogg, vilken inte många kommer att läsa. Den kommer att vara mitt stöd i svåra tider, och förhopppningsvis kommer jag logga in ganska ofta. Det får vi se.

Jag försökte få tag i vårdcentralen förut men det var stängt, jag ringde tio minuter för sent.
Jag ska ringa imorron igen o försöka få en tid.

Jag kommer inte lägga upp nåra bilder på Vincent här heller, så det är ingen mening att tjata.

Sådärja, första inlägget avklarat. nu ska jag kolla runt hur den här funkar egentligen, blogg.se.

baii.


Donken

Storbloggarn själv.. undrar om här kommer bli uppdaterat ofta?   kommer väl mest skriva när nåt fdåligt händer kanske, för det är inte så många som kommer läsa detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: