DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ringt massor

Kategori:

Ringt runt till massor av folk både i Vmo och Ljungby nu, det kommer endel folk ändå! :P
Blir den 4e november kl 19 hemma hos mig, en myysig julig hemdemo med julklappstips, lekar och gott godis som jag ska göra.

Jag jobbar hårt. Jag ska minsann fixa det här.
Jag vill ha ett jobb till...
Jag bara tjatar om det, jag vet.

Ska ordna endel annat först, bara... ju.
Blev jobbigt i mitt matte-huvud igår när jag betalde räkningarna, det blir inte mycket kvar för mig ända till den 27e november. Långt, kvar, till den 27e november.
Mycket långt.
En månad minus två dagar och jag är nästan redan helt pank. Vad i helv...!
Sparpengarna är iofs insatta och det är ganska mycket. Får trösta mig med det.
Nej, man ska inte skriva om pengar på bloggen, så nu slutar jag med det.

Vince vill ha uppmärksamhet nu.
Baii!
jag och lasse
Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: