DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Möte hele dagen osv.

Kategori:

Japp idag har jag varit värd för mötet vi haft, och jag fick en ettårspresent! :P
Jag har jobbat med detta i ett år nu.

Efteråt stannade Jessi och Daniella kvar på lite kaffe och vi tjötade en hel del om hus och bilar och djur och annat. Jessika sa att jag får hennes skor med......!! De som jag har lånat en gång.. En lång gång.
Hon ska såklart få nåt för dem, jag vill inte ta dem gratis även om hon sa jag får dem.
Nåt ska man nog kunna komma på.. :P



Nu är det ju så att jag ska hålla ett party imorn här i Värnamo, så Macco och Patrik kommer hit och passar Vince, för Lasse jobbar kväll nästa vecka.

Jag slängde ut Lasse idag. Han har köpt ett X-Box 360.

Inte för att de två händelserna har nåt med varann att göra dock, men visst lät det smaskigt dramatiskt?
Slängde ut honom med Vincent när jag hade möte, och han har köpt ett 360. Suck.. Ja du Macco, vad ska vi göra åt dessa karlar?

Nu ska jag förbereda lite, packa demobagen och skriva upp lite om vad jag ska prata om, och vad jag ska lobba för att de bör handla just nu som inte finns sen. :P

Imorgon ska jag boka in minst 2 nya demo till vecka 45, det sätter jag upp som eget mål just i skrivande stund. Minst två. När man kan vara i Värnamo och hålla dem, tar det ju mindre tid för mig, eller hur?

Jag är stort pepp av mötet idag.
Jag ska, Jag kan, Jag vill!

:D
ciao bellass.


DONKEN

Kommentarer

  • sanna säger:

    haha nej jag har inte lärt mig hur man videobloggar än xP har inte orkat lära mig haha.



    Körlektion- okej! tack då vet jag! :D



    Jo det är öl dom dricker. dock drack inte jag det då (såklart höhö), jag hade min flädercider "alkoholfri" där bredvid! :D



    <3

    2009-10-25 | 17:44:52
    Bloggadress: http://http:/sann4a.blogg.se
  • Jessika Andersson säger:

    Ha ha jag ska försöka boka in lite demos i veckan med måsta måste ut lite juu :P

    2009-10-25 | 21:30:20
    Bloggadress: http://lilljessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: