DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Målat Oxen, och ASGARVAT åt rolig son.

Kategori:

Just ja, jag skulle ju skriva in mina drömmar här.
Har istället diskat, bytt kläder och blöja på Vince, matat, rapat och lagt i sängen och lekt och pratat.


Småtjafs..
Vi kollade på Unga Mödrar, jag och Vince.
Han tittade på mig, vilket iofs också är en relativt ung mor..

När det precis höll på att ta slut, så drog han sin näsa över min kind och andades inåt, så han lät som en gris. JÄTTEHÖGT, och jag asgarvade i säkert 10 minuter.
Vincent bara tittade på mig då med stooora ögon och såg jätteförvånad ut.
Jag skrattade så hårt att tårarna sprutade och min mage där Vince låg, guppade upp å ner.

Fyfan vad roligt det är att ha bebis. Haha!!

Han visste inte riktigt hur han skulle reagera, han kanske trodde att jag grät eftersom tårarna bara rann på mig.
Men då skrattade jag ju bara ännu mer, för han såg så rolig ut, med munnen som ett litet o också.

Jag har en kopp kaffe som jag druckit ur hela eftermiddagen. Det går långsamt. Får micra det hela tiden för det hinner bli kallt, och det tar fan aldrig slut.

Hade uselt humör imorse.
Jag fick färdigmat i papplåda som jag micrade och åt. Snällt av Lasse, men jag blev bara sur och förbannad för det är dyrt med sån skit.
Då, alltså. I morse när jag vaknat.

Jag är då ingen morronmänniska!

Nu ska jag trösta barn lite, sen ska jag skriva hit mina drömmar.

Over.


DONKEN.



btw, målade en tatueringsbeställning på en oxe förut.
tatuering till emil lydig

och där var den.

byee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: