DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Målat lite till..

Kategori:


HAHAHAHAHA nej den blev inte direkt lik. Jag skrattade så jag dog medan jag försökte rätta till och få rätt, men faaaaan givk ju inte.
Han såg ut som hans wiklund på denna, ett tag.. Med för mycket skägg och såg helt... gammal ut.




Men här kommer den riktiga, observera att den inte heller är 100% lik och att Ms inte är alls lik, fick inte riktigt till ögonbrynen där heller, deras näsor är för små båda tvä, men jag fick iallafall håret rätt på dem. :P typ.





Han säger: "Ä-hääh?" som han brukar.
Nike-smilet där med och en snusbumling under läppen.
Denna blev iallafall mycket mer lik än den förra, det kan vi ju konstatera!


Får kolla in hennes ögonbryn lite mer på nånna bilder eller nåt, så jag får se hur de egentligen ser ut, en sak som jag vet är att de är på tok för mörka på bilden.  Och ev lite väl tjocka... Hm, jag ska kolla upp detta.

Baibaiiii..

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Du är riktigt duktig som sagt!

    Ska lägga upp en bild på något av alla mina "konstverk" på min blogg så får du se xD



    2009-10-19 | 22:28:32
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: