DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Macco var här idag för Paprik var i Värnamo

Kategori:

Sååå, idag har jag vaknat. Sent som fasen... vid ett ungefär.
Lasse väckte mig, nu när han jobabr kväll är han ju hemma på förmiddagen.
Jag brukar stiga upp vid 9 då Vince väcker mig, men det gör han ju inte när Lasse matar han alla gånger spå förmiddagen och morgonen :)
Det är skönt att sova, men man missar ju rätt mycket av Lasse-tid. :(

Får lägga mig tidigare i kväll/natt. Han kommer ju hem snart så tänkte lägga mig då. Kanske.

Vid 18tiden kom Macco hit, och hon var helt upp piffad och läcker.
Jag hade äntligen tagit en dusch (har fan inte haft tid på flera dagar. ÄCKLIGT!!) och jag sminkade mig o satte på mig lite fräsiga kläder, och lyssnade på pepp-låtar som man blir helt stissig av.

Bryggde kaffe o sådär med, bjöd på bullar och kakor. Dexter var också med, så stängde in Shaggy i sovrummet med sitt skithus och maten och vatten.
Han somnade i min byx-låda därinne..
magen o katten

Vi kollade mest på TV, blev inte så mycket pratande idag, mest om hundar och barn och blöjor o sånt där. Tittade på unga mödrar..

Svärmor ringde och var jättesjuk, så hon kan inte passa Vincent imorron, så fick panikringa Tommy och mamma, men ingen av dem svarade. Ringde Roland, och han skulle be mamma ringa så fort hon kom hem från gymmet.
Mamma har börjar gymma, serrö. :)

Hon ringde sen då, och hon ställer gärna upp sa hon. Skönt som fasen.. Det jobbiga är att jag måste köra en himla massa ändå..
Köra först till stan, sen ut till mamma, lämna vince (guuuud, separationsångest!) sen in till stan igen, hämta Jonna, sen till Myreborondellen, tjöta om samåkning och be på mina bara knän att slippa köra, om jag så måste.
Går inte det, så får jag köra Växjövägen hem till Ljungby när det är mörkt.
När det är mörkt... på vägen, vägrenen, i bilen. Mörkt. Regnar säkert imornkväll med. :(
*panikskräckblandad fasa*

Nej jag vill inte köra den vägen i mörker.
Sen ska jag ju i vilket fall, köra hem Jonna, sen hämta min bebis. Sen åka hem till Lasse.. Om jag inte sover över hos mamma, som då ju är ett alternativ, så kan jag köra hem dagen efter på mornen.
Så lasse får bilen innan kl. 14.  

Nu kom Lasse hem. Han har haft jobb-brist på jobbet idag så han har fått städa en massa och så.
Stackarn. Här hemma finns jobb så det räcker och blir över! :D
Njääh, inte nu kanske. Dammsuga klockan midnatt är nog ingen hit för grannarna...^^
Inte diska heller.
läckerbiten.


Vincent ligger i soffan och sover. Han härmas när man gör såna där pruttljud, om du vet vad jag menar. sträcker ut tungan o blåser, sådär. Urgulligt, och skitkul :D Han blir nog en rolig unge, som fattar mina dåliga skämt, och min "speciella" humor... Lasses dåliga skämt med kanske. hahahhaah.... Dåliga ordvitsar är Lasses grej. Ganska roligt, för han skrattar så mycket åt sina egna skämt. hehe..

pepsiflaskerrr. om du tittar lite till hööööger, kalle. mitt namn e karl.
priiiset e skillnaden!

Macco tycker att jag tittar för mycket på reklam.
Jag tittar för mycket på TV generellt.
Jag ÄR tv.
eller... hm. nä.

Blir bara jätteledsen om jag missat nåt jag vill se. Och blir sorgsen när det inte är Cold case, om jag suttit och väntat på det. Jävvla bombdesarmerarn Macgyver istället. Då blir jag absolut olycklig.
Fint tecken på TV beroende.
Har ju iallafall slutat med sånt som kostar... Shopping. Men det var rätt lätt, för känner man att man inte har råd med massa skit, så köper man det inte. Enkelt, really.

Out.

rosa håret.
DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: