DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Macco kommer hit snart, och jag är helt jävla snygg.

Kategori:

Haha en egoistisk rubrik kan tänkas, men så råkar det faktiskt vara.
Provocerande snygg, tillochmed.



Eller bara provocerande.

Nu har jag andra kläder med, det hade jag inte hunnit med när bilden togs. Men jisses vad längesen jag gjorde en riktig tuppkam som faktiskt ser helt OK ut.
Var över ett år sen tamigfan.
Var kanske två år sen tillochmed.

Blir såå lycklig av håret såhär. Det bara är så. Tänkte bara skriva det, för har egentligen inget vettigt på hjärtat idag.
Låg o läste inatt och då vaknade vincent, så lasse och jag flög upp och gav napp och gjorde mat och bytte blöja och bytte pyamas på han, och höll på. Sen skulle Lasse till jobbet för klockan var fan fem eller nåt.

Så resten av dagen sov jag, till typ tolv på dagen.. Vince med.
Sen kom Lasse hem.

Baibai folks.



DONKEN

Kommentarer

  • Daniel Hanemyr säger:

    Ha de skoj coz!

    2009-10-16 | 22:28:42

Kommentera inlägget här: