DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Laga mat mitt i natten, gott blev det.

Kategori:

Jag gick och la mig vid halv tolvtiden igårkväll, ganska tidigt för att vara mig, Sen låg jag och läste i linda skugges bok om hennes blogg 2005-2007.
Där finns en jävlans massa recept så jag blev ju vrålhungrig.
Satte igång med mat typ halv två på natten och halv fyra hade jag ätit upp allt och gjort en matlåda till lasse och allting.
hade tillochmed gjort sallad. jag är tokig.
Gjorde panerad torsk med potatis och sås.

nu har jag ingen tid att skriva, ska till lenhovda och sen sova hos mamma, ska ha med mitt block, en mössa, och p piller, allt utom block nerpackat. kameran med kanske... baibai.

Kommentarer

  • Teres säger:

    Imponerad av att du orkar leva som du gör.... eller? :D

    2009-10-23 | 09:09:14

Kommentera inlägget här: