DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Kaffet klart för längesen och jag är för spenig.

Kategori:

Skrev lite på bdb allt som ska göras och handlas och grejer.
Glömde väl skriva med att jag måste äta nåt med...
mina minsta byxor är stora i midjan. Hemskt att skriva det, men det är den bisarra bistra sanningen.
 Nu precis just nu kan jag ju äta, men neeeehj då sitter jag och bloggar istället.
Vince sover nämligen, på en filt på golvet.
Han slocknade där..
Han är lite som jag och kan somna lite varstans, jag tror Lasse är likadan. Positivt det iaf :)

Måste hälla över kaffet i termosen nu innan det bränns i bryggaren...
ciaaooo!

jag bara klagar över vikten men inte fan gör jag nåt åt det. värdelöst.

Kommentarer

  • Teres säger:

    Tjohej!



    Ja nu måste du se till att äta! Men nog måste du väl kunna äta även om han är vaken??

    Eller har han så otroligt kontaktbehov att du inte kan lägga ner han en stund??



    KRAM!

    2009-10-21 | 08:17:27

Kommentera inlägget här: