DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Hej hej hallå, söndag nu!

Kategori:

(Varnar känsliga läsare för en skum, förvirrande och stötande text och ganska sjuk twisted humor från min sida. Dont tell me I didn't warn you guyz..)

Igår var vi hemma hela dagen, en riktig jävla slappedag. Nejnej, nu pratar jag om kvällen.
Nä, jag minns ju för fan inte, kass på detdär.

OK, nu tar vi det från början.
*rewind drrrrrriit!!*

I fredags var ju Macco här och vi hade SVINIGT jävla roligt, många skratt och ganska mycket bus å bra musik.


Sen på fredagkvällen sov hon över här, så på lördagsmorgonen vaknade hon, medan jag och Lasse och Vincent fortfarande sov. 
Jag steg upp vid halv tolv, ungefär, då hade Lasse redan gått upp och matat Vince. 
 
Efter frukost och annat, kom Patrik hit. Sen åkte vi 5 (4 vuxna å en Vince) till Åminne julmarknad.
Där köpte jag å Lasse en julbock, som var en julhäst, som hade svarta band. Skitläcker! :)
Å julmust med enbär, som alla år. (ok, som förra året) Och en nitlott, och en strut godis till Lasse.

När vi kom hem igen åkte M och P hem, sen kom Tommy och company hit på kaffe en stund.
Lasse satte upp tavlan vi fick av Jonna med, på väggen ovanför soffan här. Mycket vackert!

Och SEN hade vi en slappedag. Kväll. Haha... Jaja, vi tittade på catwoman, och nåt mer också. Körslaget.

Idag så har vi lallat runt massa, glott på teve, Macco har vart på IKEA o äntligen får jag nu mina Octopusses, som jag tjötat om i säkert tre månader nu.
Kommer ju aldrig på vad de heter, oftast fäller jag bara ut handen och säger schwsch.
Det betyder: Såhär ser de ut, och man kan fälla ner/ut benen på dem.



BLÄCKFISKAR heter de. Men men.. :P

Jaooo.
Satt och tittade på LA ink förut.. och hon där gjorde seriefigurer med de hon jobbade med. Då fick jag jävla inspiration!
TÄNK OM... man skulle göra seriestrippar med hur livet är härhemma. med oss 4 tokingar som huvudpersoner och när de händer nåt med folk så blir de med avmålade.
Och sen lägga ut dem på bloggen och bdb.


Sicken jävla bra grej, och fyfan vad roligt!
Dessutom tycker väl de flesta det bara är roligt att bli avmålade, och uppskattar det.
Macco blir väl lättast att måla, och shaggy och vincent. hehe.. :P
Eller, ja, Macco blir roligast att måla, med alla accessoarer och sminket o håret å dedär, ja ni vet. 

Ja, det ska bli jävligt roligt, jag ska fan sätta igång med det sen. Ska leta upp mina vanliga pennor och grejer med. Synd som fan att jag inte kan måla i datorn, men det kanske jag kan.. näää, lättare på frihand med penna. Japp, Japp. 

jop jop.


Haha, josåatteeeehh... :P 



Lasse håller på att tvätta nu, jag ska hänga upp det sen.
Är så mysigt o bara... sträcka, skaka, hänga upp, göra system... haha, ja jag är sjuk i huvet.

Baibaaiiii!


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: