DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Drömtydning som jag själv tror.

Kategori:

min egna tydning:
(nej du behöver inte läsa, I do this for ME.)

Bara tak, ingen vägg framför:
Möjligheter att komma framåt, att sikta framåt, inget som hindrar mig från att gå hur långt som helst, karriärmässigt. Utsikten är ljus. 
Det är ingen hejd på mig, jag bara går och går framåt, det är ingenting och ingen som kan stoppa mig. 
Alternativt- Jag bara går och går och har inget mål och kommer egentligen ingenstans, jag bara går. 
Våreld/höstglöd
 
TWgrejer på Hemköp- Karriären hotas. Känner mig meningslös och överflödig och blir förbannad på att bli lurad och bedragen. Överkörd, helt enkelt.

Billigt- Billigt trick för att köra över mig, bara.

Halsbandet för löst- Koppel. Too loose strings. Lössläppt? Behöver starkare tillsägelse. Någon som tar mig framåt. Något?  A kick in the arsle, typ.

Hals- Röst för liten och tunn, behöver kraftigare attityd och skrika ut högre.

Vatten- Känslor som plaskas (?) runt, vilt. Livet är en tävling. Man får fuska rättvist om man ska vinna. Tänk utanför ramarna.  Instängda känslor, det var ju inomhusbad. Djur i bur, typ.
**

Resten som jag inte kan själv tänkte jag kolla upp i mina hemliga drömböcker.

Yäz. Ciao bellaz.



DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: