DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Drömt och skrivit ner den, första gången på länge!

Kategori:

Jag vaknade första gången imorse av att Lasse flög upp och skulle åka o handla. Han frågade om det är nåt speciellt vi måste ha, jag sa blöjor och NAN 2.

När han kom tillbaka sov jag fortfarande, men vaknade och sa till honom att jag behöver block och penna, för man glömmde drömmar så fort man stiger upp ur sängen, annars.

Jag skrev ner allt jag mindes, och ska även skriva in den här med egen tolkning med sen.
Igår fick jag lite fler beställnigar till demo'n, så det börjar arta sig nu! :P
Det kommer fler på söndag. Jag ska även ringa Lasses faster ochn fråga vad hon ville ha för nåt.

Själv ska jag köpa en napp till nappflaskan, för den är sönderbiten.. :/ Det går inte på garantin.

Jag ska ut och enkät-ragga med snart igen men jag kan inte göra det med Vincent, vill ju inte springa runt i affärer och be dem svara på frågor och samtidigt måsta trösta och ge napp och whatnot.

Jag funderar på att ta kontakt med Bemanningspoolen igen för att ev extraknäcka ibland, det jobbiga är ju att Lasse måste vara hemma då jag jobbar, ju.
Får kanske jobba endel på helger och sånt.
Och byrån
Men jag vill så jävla gärna tjäna massa mycket pengar. Jag vill så jävla gärna ha ett hus.
Det blir mycket jobb, med eget hus, det är nackdelen.
Men fördelarna är ju ganska många fler- trädgård, stora ytor, kunna möblera nästan hur man vill.. osv.

Och mer pengar ger ju fler ideér till inredning, eftersom man då ju kan köpa nytt när andan faller på.
Barnen kan växa upp i ett större hus och ha egna rum.
Jag vet själv hur bra jag har trivts att bo i hus med mamma.

Ja det var allt för denna gången, ska ju skriva hit drömmarna med. Och tolka dem. Wiho!

Och jag vill så jävla gärna kunna tjäna kosing hemifrån, så jag kan ha min bebis runt mig hela tiden..

over.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: