DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Drömmarna Här Nu Då.

Kategori:

Jag drömde..



Att jag och Lasse fick jobba på samma ställe.  Det var en stor fabrik men jag gick i korridorer och förbi stora Fabrikshallar och sånt. Grått golv och såna där lysrör i taken.

Jenny Ranta var där, och kärleken gick inte bra för henne. Hon var lång som fan, och kutryggad.
Patrik Aspegren var med där, en gaaaaammal klasskompis till mig. Han var full och störde massa.
En av mina farbröder var med där, också full.

Vi är i något lager, nåt inomhus/utomhus-ställe, med tak men inga väggar framåt.
Det ser ut ungeför som i ett parkeringshus. Jag går och går.
skinny bitch..
Lindah sitter vid kanten, på golvet, och röker KANSKE. Jag kunde inte avgöra det, men hon själv sa att hon inte gjorde det.
Men jag tyckte att det såg ut så. Kunde inte avgöra det riktigt.

Jag känner att jag är duktig som jobbar och tjänar pengar.  Jag går alltså från fabriken ut och vidare och möter folk men jag bara går och går.
Jag tjänade jävligt bra med pengar på det jobbet, som bildels-montör. Alltså jag satte ihop små grejer som blev bildelar.
Runt 40 tusen i månaden tror jag det var.
**


Jag är på Hemköp i Ljungby. I drömmen hette det Eurospar eller Bäst, fortfarande.
Där fins bunkar och grejer i ljuslila och andra pastellfärger, och det är inpräntat Tupperware i dem.  Jag misstänker att de är förfalskade.  Jag är arg för mitt jobb förlorar jag ju om de börjar sälja sånt i "fucking Hemköp". Billigt var det också, ca 10-15 kr för varje grej.

Jag var där och hade min jobb-kavaj på mig med min TW nål med dess logga på, och allt. Helt förkrossad.
Det var en läderklocka utomhus, alltså armbandsur med läderband.
Det var långt och svart och ganska brett.  Det var där Patrik och Farbror var fulla.  Jag tog bort klockan och hade bandet, satte det runt min hals som mitt halsband med dendär stora Porr-ringen jag har. (irl)
Jag fick spänna åt det för någon satte det för löst, jag har tunn hals.

**

Det var en simtävling med. Den var på fullt alvar. En av dem som var där med i tävlingen simmade en bit på rygg, och svankade som fan, han såg ut som en alien när han gjorde så. Han hade huvudet under vattnet med. Han vann givetvis tävligen för han var snabb när han gjorde så.
**
Utanför vince's rum.
Jag vet, jag drömmer konstigt, men vem fan gör inte det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: