DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

CSN-lån och annat päck.

Kategori:

Nu har jag mailat fk och frågat hur det egentligen fungerar och om man får plugga på distans och ändå få föräldrapenning,
Jag ska ju inte ta nåt CSN-lån, så jag tycker det verkar lovligt att få göra så.
Ska ju inte lura nån, varken staten eller nån annan.

Om jag vill plugga och ta hand om barn samtidigt, är det väl upp till mig..?
Annars får jag ta lån, och plugga med det lånet, och inte få ut någonting från fk. Usch, såna lån vill jag inte ha över mig i 20 år framöver...

Inga studielån, tack.
Räntorna är jättehöga har jag hört, och då blir man ju aldrig av med skiten.

Fan vad det mullrar härutanför. Låter som en stor jävla bil som kör jättejättesakta. Fan vad störigt. Denna tiden på dygnet med, oartigt!

Jag fick min TW leverans idag, fick mitt allt-i-kyl-set! :P
Ska jag skölja av och börja använda direkt in the morning.

Sen ska jag klura ihop hur jag ska göra med partyt jag tappade på tisdag, jag tror bestämt jag ska anordna en hemdemo och bjuda hit folk till mig istället. Massa nytt folk jag aldrig träffat. Så får det bli, helt enkelt. Får köra ut Lasse nånstans också...^^

Ja, ja.. Det löser sig sa hon som sket i vasken.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: