DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bajs, Tacos och Fable på X-box.

Kategori:

Igår gjorde vi tacos jättefort och Vincent fick potatismos-sörja igen som han åt ganska långsamt.. :P
Han blev mätt rätt snabbt.
Fick ju ersättning emellan, tyckte lasse, så det var nog därför.

Nyss bajsade Vince, det luktade bajs. Haha! :)
Roooligt.
Lasse tog hand om det, jag gjorde det sist....^^

Nu leker han med sin aktivitetstavla, densamme som jag fick PMS-ryck på för någon vecka sen.
Och nu gnäller han på sin tvättlapp.
Idag ska jag skicka gästbrev som jag skrivit ut, utan flyers.. Glömde tydligen beställa fler såna, så har inga kvar, bara en enda, tror jag.
Om ens det.

Meeeen men.
Dricker på mitt kalla kaffe med, och har nyss målat, som ni ser i föregående inlägg.

Idag blir väl en slappedag utan nåt egentligen att göra, ganska trist men ändå rätt skönt att bara vara.
Lasse spelar Fable.
Nu ska jag göra mat till Bebis.

Godnatt for now.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: