DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Alla goda ting är tre.

Kategori:

hahahahaha  Anna Anka: "jag tyckor att de e jittesjälviskt att mammor är tjucka."
wtf :P
Aja, inget jag behöver ta åt mig av. Men sicken jävel va!

Idag har jag fått en ny TW-rekryt, Jonna har joinat vårt team Patrypinglorna.
Det gillar vi! Nu har jag två stycken rekryter på kort tid.

Två kompisar, no less.
Ska bli så jädrans roligt!

Pappas tjej har fixat så att mina tavlor ska hänga på TRE olika ställen i Jönköping: en blomsterbutik, en inredningsbutik, och ett fik.

Fyfaaaasen vad jag är glad. MINA tavlor, liksom. I stora vida världen för allmän beskådning!



Macco tog bilder på mig när jag var gravid, som jag nu har shade'at lite rosa (jag har ändå rosa hår på den bilden) och Shaggy är också med. Den bilden är ett tävlingsbidrag till bdb's fototävling "gör en rosa gärning".
Hon är finemangig på att fota.


Så, idag har varit superbra dag. Jag log tillochmed när jag stod och diskade... :)

Och nuuuu, så satte grannarna igång med hög musik osv..
Jag tittar på 2 ½ män nu, det var svårt att skriva samtidigt, fan det är ju nya avsnitt. :)

Vincent vilar i sin säng nu. Ska äta vid 21 igen.
Lasse kommer hem lite över 00.
Själv ska jag glo på lyxfällan och vad det nu var efter det.. comedy fight club :)
zappa till Plus ibland med, hähähä. Vuxenvarning..

Jag har massa torra händer. :( handkräm mycket.
blir så. Dessa kallare tider.. Och jag tvättar händerna rätt ofta nu när det är smittorisk och grejer. Jag är ju frisk nu igen, men Vince är fortfarande snorig.


Jag skulle ju rensa i skåpet.. och igårkväll skulle jag måla fler tavlor.
Well, det blevde inte så.
Idag skulle jag också åka till Ljungby o ragga kunder, men så blev det inte heller, för det blev väldigt tight om tid om jag skulle åkt. Barnvakt o sånt.

Åker dit imorn istället.
Jonna ska vara med också, som moraliskt stöd, och så hinner vi ju prata lite då om hon har fler frågor och sådär.

Jaaaaooou. Nu ska jag nog sätta mig vid TV'n igen..
Baibai.

tavla, ny

DONKEN

Kommentarer

  • Teres säger:

    WOW! Coola tavlor! :) Den där Anka har jag typ inte sett något av mer än just det där uttalandet....

    Å hon var då tränad till överdrift det blir inte snyggt det heller! Första min sambo sa när han såg henne -fy faan va stygg!

    2009-10-11 | 20:20:49

Kommentera inlägget här: