DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Weiiioouu, nu ska jag göra mat till barn.

Kategori:

Potatismos med mjölkersättning weii.
Sepmer 2 luktar fan apa, stackars barn som måste äta det. :(
NAN 2 luktar iallafall smakligt.
Det var slut sist, så det är därför vi har semper nu. Skitmat. Stackars barn jag säger då det.

Ja nu då ska jag gö de. bäddade nyss. Så nu ser här hemtrevligt ut igen.. ^^

baibaiis.

DONKEN

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Sv: Okej :) Men jag har mozilla hela tiden och det är jätte segt här ändå. Fast nu är det helt okej igen :)

    2009-11-02 | 18:21:40
    Bloggadress: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: