DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vince 6 månader

Kategori:

Nu är klockan över tolv, så nu är Vince 6 månader gammal.

Grattis till dig, min älskade älskade son, som jag håller av och oroas över, mer än nåt annat i Världen.
Jag är så glad att du finns till.
Att du blev till.
Att du har världens snyggaste pappa.
Att du är så himla lik honom i ögonen.

Att du äntligen, äntligen, kommit in i mitt liv och blivit den största delen i det.

Jag älskar min familj något så oerhört mycket.

Jag trodde detta aldrig skulle vara ens i närheten av möjligt.....
Och jag är Så Jävla Lycklig.

<3


(denna bild är tagen av älskemacco, i vecka 33 ungefär.)



**
Out.

DONKEN

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Grattis till honom!

    Jag måste få se någon bild på han någon dag. Kanske du skickat till Sanna eller Ita? Är han lik dig något? :)

    2009-11-21 | 01:08:24
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/
  • sanna säger:

    grattis dina vincent! :)



    jaoo ner med bilen i sommar blir det fan allt! :D hur långt ner i sverige och vars vi kommer är oklart, ett önskemål jecca har är överum (stavning?).

    Brevet- nja. erkänner ej! XD

    2009-11-21 | 21:56:45
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • sanna säger:

    kul att du är lycklig! :')



    kom du på dikten själv? :) fint var det iaf! <3

    2009-11-21 | 21:58:14
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här: