DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vart i stan idag och ätit planka

Kategori:

Vaknade oerhört sent idag, sen åkte vi till svärfar och åt planka. Så jääävla gott!
Nu är klockan över tolv så nu är det fars dag egentligen.
Har lite paket som Lasse ska få, han har ingen aning om vad det är ;)

De får han dock om nåra timmar när vi vaknat.
Jag slog in dem i papper nyss.


Vi tittade på Sunes sommar hos svärfar och Vince spydde ett tiotal gånger idag..
Det brukar han verkligen inte göra.

För mycke mat kanske, inte för mycket bus iallafall, han har legat still rätt mycket.
Det har ju varit då när jag lagt ner honom i vagnen eller på skönbordet eller i bilstolen.
Men det rycker ju inte speciellt mycket. Han brukar inte reagera så på det.

Snart är det dags att tona håret igen. Blir antingen samma brunrödlila, eller nåt annat. Får se sen.
Kisseman hoppade upp i mitt knä nu. :P

Näääe nu ska jag nog kika lite på min bdb.

baii.

DONKEN

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Sv: Jo, har hört om detdär med att allt skulle sluta funka. Men jag gillar ändå inte massa teorier. Det är väl säkert inte sant ändå, de om 2012. Men om det händer då?.. hm..

    Puss!

    2009-11-08 | 00:47:26
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/
  • Terese säger:

    Har du tempat Vincent?? Kan annars va ngn influensa??för som du säger att han inte brukar spy så annars så kolla upp det mer än 1 gång...vad har han fått att äta??för om du kör med ersättning och potatismos så förstår jag honom mycket väl att varför han spyr=( prova ge honom purremat behöver inte vara just sempers, testa olika sorter,så får de se vilka han gillar=) man kan aldrig tvinga ett barn att äta ngt han/hon inte tycker om..prova spagetti med köttfärsås finns från 5 månader.även slottsgryta,pasta med mozzarella..ja sånt som låter gott.jag köper inget som jag vet att tindra inte kommer att gilla.men däremot så provar jag olika sorter som innehåller kött,vilket är populärt och blandar i smör.funkar super här.bara ett tips till dig som precis blivit mamma.jag var också helt borta när det gällde mat till bebis men vi hjälptes åt oerhört mkt när henri väl var hemma,och han köpte även mat som även han kunnat tänka sig att smaka.för om inte vi tycker om det så tycker inte heller barnet om det.

    lycka till nu och prova=)

    2009-11-08 | 11:35:04
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: