DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Varit hos svärfar, och jobbat lite hemma.

Kategori:

Idag har vi varit hos svärfar och ätit kebabrulle.
Kollade på nymålade hallen, jävlar vad fint det blev! vinrött och ljusbeige. Han hade turkos förut.. :P
Nu ser det myyycket mysigare ut, det gilllar vi.

Har haft telefonkonferens och mailat ordern.
På torsdag ska jag och pappas brud ut på stan i Jkpg och visa upp och ställa ut mina tavlor på 4 olika ställen. Fyfan vad spännande!

Imorron ska jag mamma och Elin till Ullared och storhandla. Misstänker att jag kommer handla mest, trots att ingen av oss egentligen är sådär täta just nu.

Jag ritade lite förut, på beställning av Nånna, jag gjorde tvillingarnas tecken.


Där är en närbild. Jag har ökat kontrasten i datorbildprogrammet. Ser ut som tusch :D
Är blyerts. Med stomp, och lite färgpennor.


En lite mindre bild.
Blev rätt ball, men det är skitsvårt att rita kvinnors kroppar.
Och ja, de är så smala och bigga boobs med flit.

Tvilligarna är förvirrade och ombytliga människor, därav tolkningen blev sådär. Lasse tyckte jag skulle göra 2 st tvillingpar, eftersom folk som är födda i tvillingens tecken, tål inte andra som är tvilligar.
Fat det orkade jag faktiskt inte... :P
Får öva mer på att måla människor så de blir lite mer verklighetstrogna och skal-enliga. Svårt är det!

Tittade på djävulen bär prada förut.. Den var inte så bra. Boken var tusen gånger bättre!
Jag vill se en shopaholics bekännelser, mamma kanske köper den till mig i julklapp imorron.

Puss.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: