DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ställa ut Tau-bbler. (Tavlor, på mitt språk.)

Kategori:

Idag ska jag till Jönköping och ställa ut lite tavlor :D Vince ligger o vänder på sig lite då å då, utveckling pågår.. :P
Skulle man ha en tröja med det trycket. Till honom alltså. Undrar om Jeje och hennes mor har så små kläder o trycka på... ?

Snart kommer Lasse hem och ska ha käk, det finns i micron..
Jag har sminkat mig och klätt upp mig litegrann, om jag skulle hatt rött läppstift nu skulle jag se ut som en Äkta Kulturing, en Äkta Konstnärinna.
Jag är äkta, men fan vill inte ha rött läppstift. :/

Jaja.
Tar med skissblocket till affärerna med, ifall de vill se lite blyerts-grejer, de som ni redan sett.

Ska ringa vårdcentralken för o se till o få svinflunsavaccin till mig och Vince.
Lasse vill inte ha nån.. :/

Läski.
Man kan ju bli sjuk av dem.

Nu ska jag sätta gång micron och uhmm.. Mata barn med.
INTE micrad mat till honom.
Aldrig.

puss.

Donken

Kommentarer

  • Sandy säger:

    Jag väägrar ta vaccinet. Innehåller så jäkla mkt skit..

    2009-11-06 | 12:38:00
  • Teres säger:

    Inge vaccin här heller!



    Hur blir det då, får barn från 6mån ta det nu? Annars ha ju gränsen varit 3år.

    Nåja jag vill inte att Erla ska ha nått vaccin heller så det spelar mej ingen roll.



    Kram på dej!

    2009-11-07 | 19:46:15

Kommentera inlägget här: