DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nattmåleri och varma koppen

Kategori:

Nu har jag målat en tavla.
Ja, det blev bara en enda i natt.
Ska lägga mig sen, ska bara äta upp min varmakoppen-soppa som det är köttbullar i.

Det var riktigt jävla gott.
Jag hoppas att varma koppen är billigt, detta är min tredje kopp idag.
Vinns ju en burksoppa i skafferit också, eller om den är utomhus nu.
Blir o äta den imorron.

http://donkenstavlor.blogg.se

Nu tänkte jag kolla alla andras bloggar som jag har inlänkade på min sida, o se om de uppdaterats något.
På söndag är det julpysseldag här i Värnamo hemma hos mig.

Baibaii folks. pöss.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: