DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Fable 2 och Potatismos.

Kategori:

Idag har jag vaknat, alldeles för sent.
Steg upp mellan 12 och 1, när Vince väckte mig. Han väckte mig vid halv tio först.
Lasse matar ju honom på morronen.

Sen har dagen fortskridit, jag spelade lite Fable 2, och jag har pratat med mamma om Jönköpingsresan igår, och hon blev jättestolt! :D
Det blir hos mamma sen imorron, o fira farsdag, martins föllsedag, och mormors föllsedag. Mormor fyllde den 13 sept, och martin den 28 oktober..
Blir lite i senaste lkaget men nu blir iallafall alla firade.
Ska ge nåt till bonusfarsan Rålle med. ;)

O Lasse ska få lite grejs("av Vincent"), och Min pappa ska få nåt, som jag inte vet vad för nåt, än.
Får fira min pappa när jag träffar honom nästa gång, det blir väl ganska snart.

Det skulle vara öppet hus på en inredningsaffär som vi hängde upp två tavlor i. (de röda med vita träd som jag hade i köket)
Det är den 26 november mellan 18-20.

Planerna för i kväll blir att duscha, och hela familjen ska bada, och Vince ska vila av sig maten nu bara.
Gav honom potatismos idag, tre stycken frysbitar.
(istärningsbehållare med potatismos)
Till det fick han vatten. Annars blir de ju väldigt torrt och jobbigt.
Smakade det själv med, det var ganska OK. Kan inte bli så mkt bättre, med äckelsemper. ;)
Det tar väl slut snart förhoppningsvis.

Vincent äter ju och protesterar inte, det är väl mest jag och Lasse som tycker den både luktar och smakar illa.

På söndag ska vi ha tvättid, får skicka ut Lasse för att fixa det.
Jag har fått en TW leverans via posten med, som jag måste hämta ut, men de stänger postcentralen vid 18 misstänker jag, och det är 20 minuter dit, så det ooorkar jag bara inte ta idag. Tar det på måndag.


Fick en ny idé till en tavla. Typ skriet (ni vet den där kända tavlan som är gjord av en som är död), fast med bananbron i ljungby som bakgrund och förgrund eller vafan, och så en punkarjefel som skrii'er.
:D
Sånt gillar vi.

Synd bara att man blir känd som konstnär först efetr man dött.
Det är ju i livet man vill tjäna pengar och bli erkänd, på det. :/

Baibaiis.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: