DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

DonkensTavlor.blogg.se

Kategori:

Jag har gjort en ny blogg som heter som ovan, och där ska jag lägga ut tavlorna jag gjort, för folk att titta på och om intresse finns, även köpa dem.

Det gick skitbra idag i Jönköping, har mina tavlor på tre ställen nu.
En inredningsbutik, en blomsteraffär och ett fik, i gamla delen av Jönköping.

Mysiga ställen alla tre, och alla var så positiva!
:D

Jag har nu målat hela kvällen och natten, med avbrott för tv. Lyxfällan och comedy fightclub.

Har färgat ner händerna, och smetat gul färg på överläppen tydligen.
Snyggsomfan såklart när jag målat. Ska väl synas att man jobbat, ey?
Pratade med Macco när jag målade sista tavlan med. Hon skulle gå å lägga sig sen, o hon sa att jag inte skulle stanna uppe hela natten nu. Klockan är nu över 03..

Hon visste det när hon sa det att jag kommer stanna uppe hela natten, och måla, blogga och leva jävel. :P
*smack* på henne.  (puss alltså.. ingen smocka)

Nu ska jag lägga ut de nya trefyra tavlorna på den nya bloggen. :)

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: