DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dagis och Sömnsvårigheter.

Kategori:

Idag hade jag tänkt tvätta julgardinerna, sen sitta och stryka dem ikväll. Det är ju ugly betty och house sen, så jag måste ju hinna med allt ändå.
I natt somnade jag inte, och sen somnade jag inte igen. Sen somnade jag inte heller, och vid kanske 4tiden, somnade jag.

Ett jävla helvete, dedär pillerna funkar ju inte. :(
Man ska ju inte ta dem för ofta, eller JAG vill inte det, vill inte knapra piller bara för att somna.
Engångsföreteenlse, hade jag ju hoppats på.
Jag vill kunna somna av mig själv, vid 23 på kvällen.
Som det ser ut nu så är det helt omöjligt.

Måste ringa lite dagis och grejer o se om man kan komma dit o kolla hur de har det, och skriva lite och jämföra vilket dagis vi vill sätta Vince på.
Vill ha en bra känsla på det stället jag ska lämna ifrån mig honom på!
Det är det allra viktigaste.

Macco ringde förut, hon behöver moppe.
O så hade de sagt på rapport att soyabaserad mjölkersättnig (för barn som inte tål komjölk) ger för hög östrogenhalt på små barn, så de kan få bröstcancer och diabetes senare.
Vincent får ju mjölkbaserad, och om ett tag ska han väl äta bara puréer och grejer.
Har börjat ge han både ett mål med lunch, och sen gröt på kvällen.

Har ätit en banan idag, druckit lite kaffe, druckit ett glas c-vitaminbrus, och har gjort en varmakoppensoppa.
Klockan är ett.

Jag drömde om mina gråsvarta armvärmare, som är i satin och har döskallar på. Sanna i Kiruna hade likadana, och hon hade dem som benvärmare. Jag sa till henne att hon skulle ha dem på armarna men hon ville ha dem på benen.
Jag skrev ett sms till  henne att jag drömde så, och hon skrev typ HAHAHAHA xD tillbaka. Ja, det lät väl lite konstigt, kanske... :P
Undrar bara vad fasiken det betyder.

Så drömde jag nåt mer med men jag minns inte det, måste lägga mig i sängen för att komma på det men kan inte tänka på att jag ska komma på det för då försvinner det! :/



Igår drömde jag om min farbrors verkstad, den var ljus och ren och fin, och där var en bil som var nylackad.

Den var mörkröd och svart, och det var otorkad lack på golvet med. Halvtorr, om man säger.
Där fanns krokar med nyckelringar som också hade blivit lackerade, i samma färg.
De var av stål, och hade utskuret tribalmönster i allihop.
Det var ett par stycken. Jag skulle in där, mellan bilen och nyckelringarna, och där luktade fränt och starkt av lacket.
Jag hade mkt kläder på mig, för det var kallt ute.
När jag hade letat och kanske hämtat det jag skulle ha, och skulle tillbaka mellan bilen och nyckelringarna, så stötte jag i en av nyckelringarna med mina kläder.
Jag smet och hoppades att inte nån skulle upptäcka det, eller iallafall inte komma på att det var jag som hade gjort det.
Tänkte med att de var väl så billiga så det gjorde ju inte så mycket, det hade ju varit värre om jag hade stött i bilen.

Det vet jag på ett ungefär vad det betyder.
Bil och  rött och tänka att jag ska smita så ingen ser och vet om att det var jag, eller vad jag gjort in the past.
Skuldkänslor, osv.



Baii.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: