DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Citygross och telefon.

Kategori:

Idag har det varit tjolahoppsan vippen :D

Lasse har spelat sitt nya x box spel hela daaagen i stort sett..
Jag har bytt blöja och matat osv ja allt dedär ni vet.

Sen började jag att slå in julklapparna, lite smått sådär.
Har köpt till nästan alla.. Några kvar.

Många dyra presenter blev det i år, men vafan. Lyckliga människor som får dem iaf :D
Det är ju det som är grejen, att de som får dem blir glada.

Så ringde macco, och vi pratade en liten stund.
Sen sa Lasse, efter han hade matat Vince att vi skulle åka o handla. Så jag la på i telefonen, och så stack vi till CG.

Vi köpte vitmossa och en hyacint och en liten EN.
trädet en, alltså. En én.

Köpte ett sop-set i limegrönt. (!)


Jag köpte lite choklad och grejs, där fanns en ny marabou, en winter edition.
Ska ha det till godisgörar-kvällen vi ska ha hemma hos svärfar.

(ska göra i 19 toppar, en silikonform med småkakformar, julgodis med vit toppp, och annan choklad under. De blir så jävla fina! och allt man behöver göra är smälta choklad i olika färger, i olika lager.)

Sen, när vi kom hem, gjorde jag klart resten av paketen, så nu är alla julklappar som vi köpt, inslagna.
Som JAG köpt, btw. ;)

Nu tittar vi på transformers och käkar lösgodis och dricker läsk.
mmh. :)

pöss folks.

DONKEN

Kommentarer

  • Daniel Hanemyr säger:

    haha hatar enar ju ska mööörda den :D C6? var ligger det? Hyacinter luktar gott hehe snart första advent så det blir perfekt hehe! Winter är rätt god den med (tycker Weed också :S)kramar

    2009-11-22 | 17:29:41

Kommentera inlägget här: