DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Citygross med Emelie och AK-besök med son.

Kategori:

Idag har jag varit på Citygross med Emelie.
AK har varit här med sin son.
Det var himla roligt, båda de sakerna.
Jag har köpt pyamasar till vince, varav en tomtedräkt med tomteluva till. :)
Emelie hittade en i rätt storlek.

Målade en massa i natt, finns på http://donkenstavlor.blogg.se alternativt klicka på länken -MINA TAVLOR- nerderst till vänster på denna sidan.

Ska sätta upp glitter på gardinstången i TV-rummet,  och sätta i lite svampar i enen. :P Jag har sagt till Lasse tusen gånger nu i några veckor att sätta upp belysningen till balkongen, och varje gång har han sagt antingen mmm, eller jag gör det i helgen. Många helger har gått nu, Lassi...
Kattskyddet aka hönsnätet ska ner först också.


Alla krukor och blomlådor och campingstolar som var på balkongen i somras, är nu i förrådet. Grillen också.
Yeyy :)

Ska färga håret en gång till nu med, så får vi se om det blir nåt blont den här gången.
På fredag ska balkongbelysningen upp, det lovade Lassi. It better...

out.
miniu
DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: