DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bakeriet

Kategori:

Idag har vi varit hos svärmor och bakat pepparkakor och lussekatter. :P
Det var skoj skoj, och Vince sov större delen av tiden vi var där.

Nu fes Shaggy i mitt knä, och stack iväg.. Lämna mig med äckel-katt-fis, va fan är det för sätt.

Lasse och hans snickarbroder gjorde en massa läskiga lussekattor.
Snusk, snusk. :P
Pepparkakorna samma sak. Barnsliga människor! Hahaha..  ;)


Svärmor fick en för tidig födelsedagspresent också, ett kakforms-set från TW. :) Hon blev sjääälaglad, så mission accomplished. :D
Kul att göra folk glada, det tycker jag minsann.
Hon kommer att få en riktig födelsedagspresent på födelsedagen också.
Vi fick middag där med, köttgryta potatis o svartvinbärsgelé.  SUPERGOTT!



När vi bakat och fikat och druckit massa kaffe, tog lasse bilen bort till svärfar. Jag tog barnvagnen och gick dit. Det tog ca 4 minuter.. :P
Där åt vi lite kvällsmat och drack te.

Sen när Vince fått prova barnstolen som svärfar köpt för vi ska ha där, så åkte vi hemåt.
I värnamo stack jag in på ica och köpte hårfärg. Blond och mörklila.

En halvtimme till ska det blonda sitta i, ungefär. Det lila är redan färdigt. Sen ska jag eventuellt klippa upp överhåret litegrann, så att det under ser längre ut. En illusioooon.....

Shaggy gosade med mitt hår när jag hade det lila i- han blev lite lila i pälsen men det tog jag snabbt bort.
Domma kiss.

Idag, kväll, ska jag.. eh.. se till att lasse sätter upp belysningen på balkongen, sånadär grankvistar i plast, med små lampor i.
SKAA!

Imorron ska jag dra ända till Klevan, för att terrorisera Macco en stund. Nåra timmar. Typ hela dagen. Kanske. :P
Nu måste jag kolla håret om de blitt nå blondare sen sist jag kollade.


Baii

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: