DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Trött trött sova Zzz..

Kategori:

Jag är så jävla fruktansvärt trött idag. Jag vill sova.. Vincent sover nu.
Han ålar fort som fan nuförtiden, det gäller jävvlar att ha ögon i nacken.

Halleda.



Dagens outfit.
En aprikos Koola Anna-jacka, ett orange't långt linne, Maccos stupisar.

Jag är så jävla trött...


Nä nu går jag och lägger mig en stund. :/
Ögona faller hop av sig själva här.

DONKEN

Kommentarer

  • sanna säger:

    snygg outfit! :D



    haha söt du är! :D oki jag ska göra det nästa gång jag skriver i bloggen :D

    2009-12-09 | 16:05:04
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • Terese säger:

    För fan annelie du måste ÄTA!!! jag blir blöt i ögonen av att se bilderna på dig;( Nu är du fan fööööör smal;( ät feta hamburgare eller nåt=)

    2009-12-09 | 23:48:34
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/
  • Sandy säger:

    Snyggvääää

    2009-12-10 | 21:53:13

Kommentera inlägget här: