DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rousa, naiiin. Ellerrrr....?

Kategori:

Idag har svärfar varit här. :)

Jag och Vince hade sovmorron först, vetefasen varför han inte vaknade och väckte mig.
Länge, sov vi.
Idag bör vi handla, till imorron. Vet fortfarande inte vilken tid vi ska vara där, men inte för tidigt, nu när Vince ska med och det kommer bli runtfärande, osv.

Fick en tröja till Vince av svärfar med, en röd med bilar på :)


Vi fick semlor av honom också, och han köpte mjölk till oss. Glömde betala honom för den, får göra det nästa gång vi ses...

Jag tror Lasse gick och la sig nu.. I sängen. (wow!)
Vi badade förut, först Lasse, och sen jag och pajken.

Lasse och svärfar satte i en dimmer till TV rummet, så nu kan man dämpa lyset här.
Fick wish-woshar till bilen av honom också, det har vi behövt läääänge nu, men har inte köpt själva än. Tackar vi massor för! :D

För er som inte förstår mitt lustiga språk, så betyder det vindrutetorkare.

Jag målade mina naglar i fransk manikyr. No offence till manikyrstället jag var på förra veckan, men... Detta blev mycke bättre.
Dock har de redan skavts av lite, eftersom jag badade efteråt.
Ska tippexa det sen.
(haha nej, men måla dit nytt)

Ska fota o lägga upp med när det är fixat.
Vad ska man ha på sig imorron? Har en tanke om strumpbyxorna jag fick i julklapp, och kanske den gråsvarta halterneckklänningen.
Benvärmare måste jag ju ha med, men har inga svarta... röda, neon-gula och neon-rosa, har jag.
Röda passar väl bäst isåfall.
Och de vita fluffsen. :D

Å så nåt under klänningen, ett rött boxarlinne kaanske..?
Å så den svarta glittersladderskjortan, med knut under tuttsen. :D Japp, nu har jag hela outfiten. Nåt smycke-tjoffs också, men det hittar jag på allteftersom.
Smink i massor, extra allt.
Hår..
uhmmm?

TUPPKAM! :D
Passar inte med denna färgen jag har nu..
Men jag har ju en råå- EHUM ne de var inget... ;) (he he he he he heheeee...)

Nu blev de annant linne, och de neonrosa benvärmarna helt plötsligt, hej 2010!
Här ska firas!

Hum humm, jaaaa. SÅ ska det bli.
Och TuppKam.
Uhmmmm.... Dethär kan bli saaau skajj! :D

Mazu läser inte bloggen så ofta ändå, så de blir surprise.
Gör hon säkert det innan imorn nu ändå, bara FÖR att, men men.
Spela roll. Det kommer bli såhär ändå nu.
Bestämt är bestämt.
Skrivet ord står.

Hitta på egna uttryck FTW.


Bai sålänge.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: