DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mormor och Morfar och firat.

Kategori:

Idag har vi varit hos mormor och morfar i Tingsryd, med Vince och alla barn och många folk.
Två inte där, ena sjuk och den andre jobbade.

Firade morfar, men mormor fick försenad present hon också, hon fyllde i september.
Morfar fick en tavla jag målat, som finns på tavelbloggen som heter -MINA TAVLOR- länkad här på denna sidan, dit med.


Denna.

Mormor fick bunkar från TW att ha saft o frysa in med.
Det var skoj, vi fick en jävlans massa mat. Mamma hade gjort smörgåstårta, det är hon en jävel på att göra.
Sen var de ju kaffe, tårta, kakor, och allt sånt som hör till.

Morfar blev himla glad, de ska sätta upp den (tavlan) i sin lägenhet i Växjö.

Vince fick med mat osv osv. Sov en stund med..

Sen åkte vi till Ljungby, där jag målade klart tomtemors-dasslocket. Den är färdig och utlagd med bilder och text på tavelbloggen.

http://donkenstavlor.blogg.se
Även den länken är -MINA TAVLOR- under rubruken Länkar här på denna sidan.





Jag hade telefonkonferens en stund med, sen fortsatte jag att måla på dasslocket.

Svärfar är jultokig, och jag har fått många kommentarer (på bloggen) om att det verkligen är eget och unikt, att ha tomtar på dasslocken- och jag håller med fullständigt.
Troligen kommer jag att köpa ett sånt lock på IKEA jag också, och måla en tomte till på, för eget bruk... :)

Jaa, nu ska jag väl snart lägga mig.
Ska kolla mailen med, och lite blogg-statistik. Kolla om läsarna är mig trogen nu för tiden. :)

Kommer inte ihåg vad jag drömde i natt.

Bai.


DONKEN

ps. tisdag- åka till Ullared igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: