DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Min förmiddag denna dag dårå..

Kategori:

26 stycken läsare idag hittills. :P

Många kommentarer har jag fått också, det tackar jag för! :D

Nä, nån bullemi eller anorexi eller nån sån "riktig" ätstörning har jag då inte.
Jag bara äter inte så mkt som jag bör, och sen förlossningen har jag gått ner alldeles för mycket. Numer väger jag 10 kg under det jag som o-gravid vägde.
Jag var ju smal då med, men nu är det ju extremt.

Vill ha tillbaka mina bröst iallafall..

Idag åt jag spaggar och ksås från igår, vid kvart över 12 ungefär. Efter Vince fått mat, byte, o underhållning, och allt detdär som kommer med.

Sen har jag ätit en nyknäckt nöt.
En halv kopp kaffe, ja den står här bredvid mig och blir kall, koppen.
Hmnm, nej inte ens en halv kopp, än.

Jag har tagit bilder på köket nu, jag tänkte att jag skulle be en snäll själ som kan med PhotoShop, att göra väggarna mörk, och ljusgrå.

Har tagit piller, men glömt kalendern både idag och igår. Jag har ju tre st kalendrar, då det blir sex st choklad idag. :P

Jag drömde nåt i natt, men Vince väckte mig och var förbannad denna gången, så det blev ingen tid att skriva ner den, så nu är den helt glömd och borta från mitt huvud.

Fått en JÄTTEkul räkning från radiotjänst, KIRUNA idag också.
Alla som betalar TV avgift vet vad det är för nån räkning..
Senast januari ska det bli betald står det, så lugna puckar än så länge då.

Har två obetalda räkningar till.. Ena ska vara ebtald senast imorgon.
En lördag, vem sätter sista betalningsdag en lördag..? Tror inte de tänker så mkt, ibland alltså.
Men men.

Julkorten ska skickas snart också, Lasse ska köpa 20 st julfrimärken.
Hade ju 33 julkort, men några av dem kan vi ge för hand, då man träffar de folket innan jul, eller julafton. Så är det!

Fick årets första julkort idag, från min lille bebis-kusin och hans föräldrar :D
Fina bilder på dem inuti.
Gillar't!


Jao jao, det var nog allt nu.
joooo, Daniel och Daniela har namnsdag idag :)

bai

DONKEN

Kommentarer

  • rumptott säger:

    haha du skickade mer julkort än mig.. jag skickade typ bara 18 =P hehe..

    2009-12-11 | 15:54:31

Kommentera inlägget här: