DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Maccos päron-besök

Kategori:

Jo, jag skriver ett till nu, för mpste ju skriva om att jag och Vincent hälsade på Maccos päron med.
Vi åkte dit, han och jag, vid 11-tiden.
Han hälsade på alla, och satt sen resten av tiden i Maccos knä och somnade.

Jag fick kaffi och kladdkaka. :)

Maccos föräldra är så söta och trevliga. Gillar dem! :)
Maccos bror var där med, två hundar, Patrik och hans kompis/granne.
Hann inte titta i Maccos gamla rum, men det får jag göra nästa gång. 
De har ju ändrat om jättemycket sen jag var där sist, varje dag, och dygnade massa med Macco.

Det blev måååånga pikar hit o dit om när de tu ska skaffa en liten de också. ;) 
Hon kommer bli en underbar mamma hon. Man ser ju bara på hur bra hand om Vincent hon har. Perfa gudmor! :)
Jag sa till hennes föräldrar, att de är ju gud-mormor och gud-morfar. :D 
Blir de väl..? :P 


pössa!  

DONKEN

Kommentarer

  • jessica säger:

    SÖT DU ÄR MED DE DÄR OM JULKORTET :)) söööte! :)



    ska titta på en bärbar dator imorn, så hoppas jag att internet funkar sen :D



    Hoppas du haft en GOD JUL :)



    Puss

    2009-12-26 | 04:18:09
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: