DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Kläder, annat smågott.

Kategori:

Den gröna tröjan från Karlsson säger: I dont come with an Off-switch :P

Tyckte den var sööötig.
Den svarta bodyn från Lindex har en silverrobot på sig. Ballsomfan.

Jaaooo Halleda, nästa gång vi tvättar, kommer det att bli så roooligt att hänga upp det.
Jag har blitt knas, tycker Lasse, för han ser inget kul i att hänga upp tvätt.
Nya kläder, are you fecking kidding me? Asroligt förfan.

På nyår ska vi fixa dessert. Mmmh... :)
Macco får bli frisk nu fan.

Nej nu ska jag borsta tänder, o läsa, sen nana gott. Ögona faller snart igen av sig själva..

Haft en jävligt rolig dag idag, det må jag iallafall säga.
Ska nog läsa unga tvillingmammans blogg innan jag stänger ner helt, dock... :)

pöss.

DONK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: