DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

JulGodisBak hos Svärfar

Kategori:

Idag har vi varit hos Tommy o bakat julgodis.
Pillerill med smält chokladtoppar-grejs, men det gick bra och de blev goouuua, enligt Lassi.

Har bilder i kameran på lite av det, innan den bestämde sig för att batterit är slut igen... :P

Mmh. Vi tittade på Växjö Luciasjungeri i domkyrkan, på teve klockan 18.15.
Sen tittade jag på julkalendern...
Den är typ... Udda i år. Har varit värre, men tja. Denna är kanske inte så julig, ännu bara.
Har bara sett den idag, dvs en enda gång. Förra året fick Lassi Greveholm DVD'n i julklapp, och den ska jag nog titta igenom hela nu före jul.

Den är all time-best julkalender nånsin sen sunes jul, och det är jag för ung för att minnas.
Sändes -94, då var jag... 7.
(vi tittade på den förra året, så jag vet att den var skitbra!)

ps. Har fått en beställning på tavla jag ska göra.
Nu har jag alltså 3 tavlor på G att fixa... Hähä. :D
Happihapp!


Over for nauw.


DONKEN

Kommentarer

  • rumptott säger:

    det ruller på för dig sicket fusk =D hehe..

    de e mer än va de gör för mig. e bara motgångar hela tiden.. Suck

    2009-12-14 | 08:35:42
  • Lasse säger:

    Tomtemaskinen var bra också!

    Greveholm var ju de första steget BORT från JUL i julkalendern.

    2009-12-14 | 18:00:06
    Bloggadress: http://lunaluciferi.blogspot.com

Kommentera inlägget här: