DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Jag blev så jävla glad nu bara!

Kategori:

Iiih jag blev så glad, Ida N skrev nyss att hon gillar o läsa min blogg.
Har fått nåra såna komments, och jag blir så jävla lycklig i själen. :D
Skiner upp hela jag. Ni skulle se mig nu...
Jag säger som min pappa- hade inte underkäken suttit fast i huvet, så hade mitt smajl gått ända runt. :D

häähhä....

GOD JUL!

Förresten du Ida, det var PURE av Garnier som jag faktiskt hade hemma!
Blå flaska med vit pump-del på.
Vet inte var jag fick Clerasil ifrån.... Det var ju Pure.
Uttalas pjööör, inte puré.
(För er som inte fattade detta)

Har dock fortfarande kvar finnarna men de är mindre nu, och inge fler har kommit. Huden är torr som fasen, men smörjer med babyolja.
Funkar perfa!

Ohooooohhhhhhh....
I januari ska jag ringa mitt gamla jobb Peltor och tjata mig till lite timjobb.
Åtminstonde nåra dagar i veckan, efter klockan 16 när Lasse kommit hem.
Visst fasen, vi måste ju kolla studiebesök på dagisen med!
De två jag ringt.
Och skriva på papperna om vilket dagis vi vill att Vince ska gå på.

Hahahhahaa...
Jisses. Om Vince går på nåt av dessa dagis sen, och Lasse jobbar kvar där han är nu, och jag får jobb på Peltor igen.... så behöver vi inte bilen mer än när vi ska till Ljungby, eller handla sen.
=spar pengar som fan.
Allt ligger ju precis i samma område här.
BVC med, apotek, vårdcentral och bibbla också.
Fyfan vad det kan bli bra.

Nu ser jag ljusare på allt.
Skönt med PMS-uppgångar också, ibland.
Annars brukar jag bara vara sur..

Ja, detta allt beror ju helt på om de fortfarande behöver folk då, i januari.
Jag hoppas. Jag trivdes ju där som fan.

pössa!



bai fo nauww.


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: