DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Fjortonde idag

Kategori:

Länkat (via sms) min tavelblogg till mammas moster idag, ska bli kul att se vad hon tycker.
Hon har målat mycket själv, i olja.
:D

Är på mycket bra humör nu, dricker kaffe och lyssnar på pokerface osv. :D Gillart.
Vince sover.

suck, sanna och jecca och ita, kan inte ni säga till radiotjänst att vi inte vill betala massa tv licens nu ett tag framöver..? Hade vart så mkt billigare o rikare att leva så. Haha...

Kommer inte håg vad jag drömde, men vet att det var jag, i liten version. ung ålder. sprang runt och hade mig.
Jag var en riktig jävel, hårdhänt och tjurig.
Men kommer bara ihåg att jag var mig, som liten. minns inte vad jag gjorde, sa eller nåt annat.

beror uteslutande på att jag tittade på alla foton på mig som liten.
Kom fram till att jag och storebror är jävligt lika våra barn.
jag min son, och han sin son.


baii

DONKEN


ps. julbaket igår:

Kommentarer

  • sanna säger:

    haha! öhmm ja! x)



    vad bakade ddu? :D gott! :D



    Ja, godis ó annat gött är bra att dra ner på men men, nej inte smalare på det sättet vill jag vara, men ja mer muskler! :D

    2009-12-14 | 17:07:48
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • rumptott säger:

    hehe.. de va många toppar där ja =P sj så har man ju inte gjort nått jul godis i år får bli nästa år då arvid e mer med o sånna saker..

    hehe det är relativt bra med arvid idag fast värre med mig =P han har smittat ner mig så ja e dunder förkyld.. så att hans hörn tänder både uppe o nere e på väg ut nu med ^^ shit allt på en gång =) Hehe.

    har vince några tänder?? =D

    2009-12-14 | 20:25:37

Kommentera inlägget här: