DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

En kompis's dröm

Kategori:

Min kompis' egna ord:


Jag drömde att jag var på ett köpcentrum typ som city gross.
Det var julbord där och många var där.
Även Pelle, han skulle vara med i en lek.
Där dom visar magrutorna och dom stod på en gigantisk bokhylla med tre hyllor.
Han var överst.


Boken- Tre: Triangel; Moder, Fader, barn. Syntes; kreativitet- barnet som uppkommer av två motsatser, representerar ibland lösningen på två motsättningar. Idiom: tredje vägen, tredje världen.

Jag tyder- Tre: Ett tal som handlar om dig, ett tal som du har speciell anknytning till, som det du skrev med tre gånger osv.
Kan också vara ett antal av något du har, eller husnummer till någon som känns viktig för dig.

Jag tyder- Lek: Kärlekens spelregler; leka av sig; lek med mig. Att leka för skojs skull. Att leka med någons känslor.


I köpcentret så fanns det vampyrer och den smala snubben med gigantiskt vitt huvud (han som vill förstöra julen). Han med huvudet börjar närma sig mig och jag skriker på Pelle.
Han säger att jag ska ta upp ett svart suddigummi med en vit bild på, snubben gillar inte det så det gör att han försvinner.

Sudd- jag tyder: Något du vill sudda ut, försvinna.
Svart är depression, sorg, hat.


Sen när jag ska gå och prata med Pelle på baksidan av bokhyllan så ser jag inte honom så jag ropar på honom.
Då ser jag att han står bredvid den tjejen i min förra dröm (med båten).

Jag tyder: Känslan av övergivenhet

Men sen ser jag att han hånglar med någon brud som jag har sett någonstans (kmr inte ihåg)
Så jag blir jätteledsen och frågar vad fan han håller på med.
Då säger han att han gör vad han vill..
Sen vaknar jag

Jag tyder:
Känslan av besvikelse, bedragen, lurad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: