DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

MellandagsREA-Djungeln..

Kategori:

...ingen reagerade på att Vincent klättrar i granen?
Det var iofs inte särskilt sant, snarare överdrift. Men ändå.. :P

Har läst lite i Emmas blogg nu. En mamma i Nybro.
Jag vill  också ha en ny bil.
Köpte ett par byxor som är likadana som Eddie har, btw, men ta inte illa upp! :)
Tyckte de var skitsnygga.
Jeans med grå mudd i magen, och snören.

Imorron kommer svärfar hit vid två-tre-tiden.

IDAG hörrni, har jag shoppat för alldeles för mycket, och jag är tamigfan ÖVERlycklig! :D <3
Ett säkert tecken på Shopaholism, I know.
Men men, roligt är det. Och jag tänker mer lååångsiktigt.
Köper ju inte kläder till honom i den strl han har NU, nej förfan, det hinner han växa ur till nästa vecka. Haha..

Nja kanske inte så snabbt. Men. Ja ni fattar, änna?

Köpte tio miljoner kläder till Vincent... (!!)
Och.. en mascara till mig själv.

Trosor, garn och nagellack med, inne på Karlsson.

Annars, endast kläder till pajken.

Jag har bilder på det med. :)
H&M, Lindex och Karlsson, handlade vi på.
Vi fikade lite på Stigs på Kärnan med, däremellan.
Jag och Mamsi.

Shopaholism är genetiskt, va...?
EHUM! XD
Vi triggar varann som fan, när vi är out there. In da Jungle.

När jag kom hem hit upp i huset igen, så plockade jag fram alla kläder o sådär, slängde dem i tvätten, och sen stickade jag klart Lasses mössa. Hann inte fota innan kamerabatterit fick torsk på Tallinn..

Here it goes, om ni kan se nåt... :P Kläderna.


Detta köpte vi på Karlsson



Detta köpte vi på Lindex



Detta köpte jag på H&M.

Många sovpyjamasar blev det, en hel del kläder i grönt (!) och en massa annat smått, fint, och gott.
Jag behöver väl inte tala om strl och pris på allt va...?
Men det gick på en hel del, totalsumman.
Gott med massa kläder som han kan ha sen, och det är så roooligt med nya barnkläder! :D
Nu skulle man hatt en till liten. Inte för jag hinner med det eller orkar va gravid... men. Det är ju så roooligt :D


Såhär långt hade jag kommit med Lasses mössa igår.

pössa fo nauw.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: