DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lite bilder och annat roande.

Kategori:

Nu har vi äntligen kommit hem igen.
Skönt att vara hemifrån, men jävligt gott att komma hem också. Bada ska jag göra sen.
Ska nog bada Vince lite med sen när han vaknar. Lasse sover i soffan. (old news, haha.)

Sitter här och smaskar ris á lá jaffa.
Har kallt kaffi i en mugg här.
Sitter och funderar på Macco.

Jag måste ju leka med alla julklapparna, med någon.
Macco passar perfa till sånt. Bara hon inte är sjuk fortfarande, det gillar vi inte. Se till o bli firrefrisk.

Har lagt in alla bilder i datorn nu med. Nästan alla bilder är på folk jag inte ska lägga ut bilder på, men kan bjuda på nåra på mig, Lasse och paketer.


Katt sitter fint i Vincents stol, och Lasse somnade på golvet framför TV'n hos svärfar.
Undrar om det är så skönt, o somna på golvet sådär.  ;)

Detta är kvällen den 23e dec.



Julafton hos mamma.
Kallijankaaa!

Jag, Lasse, Vincent, Elin, Alex och morfar, tittade på detta. De andra joxxade runt med kakor och grejer. :P



Jag sitter och får paketer, och hjälper tomten att dela ut lite. :P




Jag och svägerskan Elin :D




Vi tycka om!<3



Mammas assiett som HAR innehållit en trillingnöt, och en peppekak till, för nån minut sen....^^
"namnms!"



Väl tillbaka hos svärfar igen på julafton, fick jag äntligen byta kläder till julkläderna..
Hade ju helt glömt bort att ta på mig detta när jag skulle åka till mamma...
Men men.
Halva kvällen hade jag detta på mig iställe då.
Skulle modellposa, men jag ser mest bara kissnödig ut..



Lite mer kraft i hållningern här däremot. Jultomteluvan som gör allt, asså. ;)




Svärfars Disneygran. En Äkta Kungs-gran som vi pyntade vid lucia.
Massor av paket med, 50% av det är till Vince, ungefär..


Denna tröjan fick Lasse av mig. :)



Lite av presenterna vi fått. :)


A Perfect Match.

Gauuu Jeuul.


Snart äre NYÅR! :D

pössa.


DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: