DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bilder, Yoggi och Vill till Ullared.

Kategori:

Yoggin slank ner utan problem. Gapa, kan han!
Då ser man att det gillas.

Jag har lagt in bilder från helgens julmiddag, och från TWträffen i Växjö.
Träffen får ni bara en bild från, de andra bilderna är det så mkt folk på, som inte nånstans är informerade om att vissa lägger upp bilder på dem på nätet, och det ogillas av många.
Bilden på mig o Emelkie lägger jag upp, och gillar hon ikke, får hon säga till. :P Brukar väl inte vara nåra problem dock.
Folk får ju lägga upp pics på mig. Inga på Vince men det vet redan de flesta.

Skulle vara ultraljudsbilden då, haha.


Jag å Emelie på TW-Träff i Växjö, i söndags. (igår)


Svärfars nyklädde gran, där en tomte saknas som jag tappade i golvet.
Lördags.


Lasse var först in till finrummet att äta sin mat, han ser ut som Ullareds-Morgan där, alldeles själv. :D Bilden är från lördags.



Öh, ja, alltså.. Bilder blir bättre när man gör sig till lite...
Jag. Äter.
Lördags.  ;)



Mys-pappa Lasse sitter i gungstolen efter maten.
Himla göllig bild. <3

Jag måste duscha på riktigt sen, kunde ju inte precis tvätta håret eller nåt med Vince i badet.
Imorn ska vi tydligen till Växjö istället för Ullared.
Varför ska vi till Växjö istället för Ullared?
Jag var i Växjö i söndags. Jag vill till Ullared.
Nån nu som missade att jag hellre åker till Ullared än till Växjö?

Slask-Dyre-Växjö Vs. Mys-Billigt-Ullared.

hmmmm...

Åfer änd autt.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: