DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Barnvaktsbekymmer.

Kategori:

Vince rev mig i ansiktet, så jag klippte naglarna på honom.. Inte en dag för tidigt.

Ikväll ska vi tvätta, och på tisdag ska jag kanske åka till ullared beroende på om nån kan passa vince mellan 12-16.
Vi får se.
Mamma ska med, så hon kan ju inte passa honom.
Macco jobbar troligen, svärfar och svärmor också.
Så alla är typ... upptagna.
Får se, i värsta falll måste Vince med, men då stannar vi fan inte länge där.

Jaja.


Eller... vi kan ju åka vid 16 mot Ullared, så kan Lasse vara hemma med honom.
Ska kolla hur länge de har öppet på tor.

Over.


DONKEN

Kommentarer

  • Terese säger:

    jag kan passa vincent om det krisar=) men du får lämna honom här isåfall=) för jag får lite problem om jag ska försöka ta mig till er=( men iaf=)jag bara tänkte en tanke=)

    2009-12-01 | 21:28:03
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: